Friday, May 21, 2010

BUNG RAYU ZETTI TURUT DI PENJARA BERSAMA


Hari ini, diceritakan yang Bung pergi merayu kepada Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur setelah menjatuhkan hukuman penjara sebulan ke atas dirinya seorang kerana berkahwin tanpa kebenaran mahkamah, hujung tahun lepas. Bung yang tidak puas hati dengan keputusan mahkamah itu hari ini merayu agar hukuman penjara juga turut dikenakan terhadap isterinya, Zizie.

Bung dalam rayuannya kepada hakim berkata,” Aku mane boleh tahan dengan wife aku yang seksi… sebulan!... lama tuee.... air naik kepala nanti…. pulak tue dah la baru kahwin… lagi la… tolong la … kasi kami sama-sama dipenjara dalam satu penjara… 1 tahun pun tak de hal… janji satu penjara…

Tambahnya lagi," Aku takut nanti wife aku orang lain kebas... melopong aku".

Semalam isterinya yang seksi itu terlepas dari hukuman sebulan penjara tetapi hanya didenda RM1,000 atas kesalahan yang sama.Selain itu pelakon itu juga dikenakan denda RM1,000 kerana bersubahat dalam kes Bung berpoligami tanpa kebenaran mahkamah.Hukuman ke atas mereka sepatutnya diumumkan kelmarin, tetapi ditangguhkan sehingga semalam....

apa susah ... suruh je kawan kau Menteri Keselamatan Dalam Negeri tolong tengok-tengokkan... mesti selamat la punye....

No comments:

Post a Comment